Sareak eta aliantzak

SAREAK ETA ALIANTZAK

SAREAK

Gure sareekin harreman etengabea dugu horietako bakoitzarekin, eta modu aktiboan parte hartzen dugu horietan ordezkaritza izanez:

• Plena Inclusión Navarra (adimen-desgaitasuna duten pertsonen eta haien familien aldeko Erakundeen Konfederazioa); ordezkaritza izanik zuzendaritza-batzordean, kudeatzaile-taldean, familia-taldean eta Desgaitasunaren Nafarroako Kontseiluan. Plena Inclusión-en bidez CERMIN erakundeko kide gara, eta genero eta finantzazio lantaldeetan parte hartzen dugu.
  • Nafarroako Dantzaren Aldeko Elkartea, Haizea, batzordekide batekin ordezkaritza izanik.
  • EMANen kide fundatzaileak (Nafarroako Eszena eta Musika Elkartua)
  • Nafarroako desgaitasunaren batzorde etiko sektoriala.
  • Pertsonengan oinarritutako Arretari Laguntzeko Sarearen Batzordea, desgaitasunaren arloan bokala duena. Nafarroako Gobernuko Eskubide Sozialetako Departamentua.
  • Nafarroako Geriatria eta Gerontologia Elkartea.
  • Burlatako adinekoei tratu ona emateko sustapen-sareko kideak.
  • Down Sindromea Elkarteak antoltatutako zahartze-sareko kideak.
  • NUPeko Gizarte Kontseiluaren kultur klubeko kideak.

ALIANTZAK

Sortutako eta mantendutako aliantzak:

• Lankidetza-hitzarmenak: praktiketako prestakuntzarako Hezitzaile Eskolarekin, Arte Eskolarekin MAP Institutuarekin, Nafarroako Unibertsitate Publikoarekin, EHUrekin eta ISEPekin
  • Boluntariotza, Nafarroako Unibertsitate publiko eta pribatuko Gizarte Ekintzako Unitatearekin
  • Plena Inclusión España eta Protedis elkarteekin lankidetzan ari gara “Tratu onaren alde lan egiten” proiektuan, irakasle eta ikertzaileei arreta emateko zentroetan tratu txarren aurkako plan nazional bat egiteko
  • Erakusketa: Red Civivox, Iruñeko Mankomunitatea (Batan, ur-biltegia), Civican, María de Maeztu Kultur Etxea, ENT, eta abar