Atena eta Motion Composer aliantza teknologiko aitzindaria desgaitasun intelektualean

Desaktibatuta

Erakundeak bere “Tu cuerpo, tu instrumento” proiektu berriaren barruan eskaintzen dituen sormen-adierazpeneko saioetan erabiliko du tresna hau.

Motion Composer espazioan keinuen bidez musika sortzea ahalbidetzen duen tresna teknologikoa da, hau da, pertsonek beren gorputz-mugimenduetatik abiatuta konposatu dezakete musika.

Horrela, Atena Fundazioak Motion Composer bere praktika pedagogikoaren barnean erabiliko du, desgaitasun intelektuala duten pertsonekiko komunikazioa eta elkarrekintzak sustatzeko. Gainera, mugimendu eta kontrol-maila txikiagoa duten pertsonen adierazpen-aukerak areagotzen ditu tresna honek.

Giza mugimendua musika bihurtzen duen sistema interaktibo honek 3D ikusmeneko teknologia berritzailea erabiltzen du. Estatu mailan Atena da tresna hau duen erakunde bakarra, ONCE Fundazioari esker eskuratua. Proiektua Nafarroako Kutxa Fundazioaren eta “La Caixa” Fundazioaren laguntzari esker garatu ahal izango da, Innovasocial programaren bidez.